Prevention of Covid-19 in QNB Indonesia area | Pencegahan Covid-19 di wilayah QNB Indonesia

Dear Valued Customers,

Due to the current situation regarding the spread of Covid-19 in Indonesia, herewith we would like to ensure you that QNB Indonesia takes this issue very seriously and we have taken necessary steps to safeguard the health and safety of our customers.

Currently, all Branches and Sub Branches remain open under normal operations to serve customers. We, however, will monitor the situation further and contingency plan has been prepared should new development arises.

Placing your wellbeing as our priority, we regularly clean our branches, including the ATM machines, as well as provide hand sanitizer, to prevent transmission. In the meantime, to ensure a maximum comfortable banking experience and to minimize person-to-person contact, we strongly encourage customers to utilize our QNB Indonesia Mobile Banking (DooEt+) and QNB Online Banking services in performing various banking transactions.

Prevention is better than cure.

For further information, please contact :

QNB Indonesia Contact Center

(+62 21) 300 55 300

Thank you for your attention.

Regards,
PT Bank QNB Indonesia Tbk


Nasabah Yang Terhormat,

Sehubungan dengan perkembangan terkini seputar penyebaran Covid-19 di Indonesia, bersama ini kami pastikan bahwa Bank QNB Indonesia menanggapi kasus ini dengan sangat serius dan kami telah mengambil langkah-langkah yang dibutuhkan untuk menjaga kesehatan dan keselamatan Nasabah.

Semua Kantor Cabang dan Kantor Cabang Pembantu tetap beroperasi secara normal sampai dengan saat ini untuk melayani Nasabah. Namun, kami akan terus memantau perkembangan terkini dan telah menyiapkan rencana kontingensi sekiranya dibutuhkan.

Untuk memastikan kesehatan Anda, kami secara rutin membersihkan area Kantor Cabang, termasuk area mesin ATM, sekaligus menyiapkan hand sanitizer, untuk menghindari penularan. Sementara itu, untuk memastikan kenyamanan perbankan yang maksimal sekaligus meminimalisir kontak langsung, kami sangat menyarankan Nasabah untuk menggunakan layanan QNB Indonesia Mobile Banking (DooEt+) dan QNB Online Banking kami dalam melakukan transaksi perbankan.

Pencegahan lebih baik dari pada penyembuhan

Untuk informasi lebih lanjut, silakan hubungi

Contact Center Bank QNB Indonesia

(+62 21) 300 55 300

Terima kasih atas perhatian Anda.

Salam,
PT Bank QNB Indonesia Tbk

Contact Center

+62 21 300 55 300

Operates 24 hours a day.

7 days a week.